mpiöonsagaubyuactrytvbyn


känner att det blivit rätt mycket cambilder nu på sista tiden, och mina inlägg blir typ bara mer och mer pointless. men jag ska snart köpa en ny systemis, och det kommer bli underbart! känns verkligen tomt utan en kamera. anyhow så åt jag och filippa lunch, och de andra flickorna fikade, i vasa parken idag. det var super mysigt eftersom det var så fint väder, blir verkligen glad av att våren snart är här. får pusha pappa om att göra klart min skateboard snart... lovet ser ut och bli rätt lyckat, så det är bara att hålla det goda uppe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

v

ad

ska du göra med gamla kameran bajsunge<3

2010-04-01 @ 13:04:13
Postat av: filippor

när du är frisk ska vi åka sönder hela stan. krya på dig!

2010-04-01 @ 15:12:14
Postat av: saga

Jaaaaag sålde den :)

jaaaa det ska vi verkligen flippus!! :D

2010-04-01 @ 16:08:57
URL: http://sagy.blogg.se/
Postat av: pima

SV; tack saga, betyder mkt att det finns folk som har lite vett i huvudet också! <3

2010-04-03 @ 14:25:15
URL: http://platin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0