I hate when i forget how to breathe.


wiie, idag hämtade jag ut bilderna som jag och filippa flitigt tog med en engångskamera i fredags. super fina var dem allihoppa, och snart ska de upp på väggen där de förtjänar att vara!!
well. var hemma hos sander i någon timme idag också. han försökte hjälpa mig plugga genom att läsa högt ur min NO bok, men det resulterade bara till att han störde sig för mycket på min grej som jag alltid gör med läppen (som fellie den dummern smittat mig med!!) så han slutade läsa..
i helgen ska mina underbara vänner sova hos mig och på söndag åker sander till thailand. antar att det kommer bli en helg med skratt och tårar. wooooooooord.

Kommentarer
Postat av: alma

det kommer bli awesome, btw- filippa stvas med f :D

2010-03-23 @ 19:35:31
URL: http://almastory.devote.se
Postat av: saga

omg, ofta jag skrev med ph??? hahah!

2010-03-23 @ 20:55:29
URL: http://sagy.blogg.se/
Postat av: filippa

ihhhh vad fina dem blev!

2010-03-23 @ 22:19:42
Postat av: Doktor Benn

Är det herpes?

2010-03-28 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0