familjen - det snurrar i min skalle


ph: eftersom det var så jäkla snyggt ljus ute så tog jag nyss bild på stella, som alltid är så jäkla snygg!

Helt otroligt! Här sitter jag i pyamasen och lyssnar på Snook. Klockan är fyra och det är fredag.
Har pluggat matte, druckit Oboy och lyssnat på bra musik i höggrad, den hr morgonen. Stella ska snart dra hem, och gårdagens filmval var ett stort missat, märkte vi efter halva filmen. Jag rekomenderar inte Orphan! Världens läskigaste film. Typ, ever. 
Så för övrigt sitter jag och laddar in veckans foton till Lightroom för att redigera dem, ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag ringa Joceline och se vart kvällen för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0