The days I can't see your eyes, I don't even want to open mine.

Jag väljer att publicera ett inlägg jag imorgon kommer ångra att jag skrev. Men det känns rätt för sekunden.

Du tittade in i mina ögon och sa "du är så jävla fin, Saga" och så log du. Du tog andan ur mig, du fick mig att bli osäker med ditt leende. Jag kom hem sent om kvällarna, och helgerna spenderade jag i din säng. Jag älskade hur du fick mig att le fast att jag var skit sur. Du var den som fick mig att säga ordet älska, för första gången. Även fast att jag visste att det skulle ta slut så blundade jag för det.
Ondast av allt var nog, när du sa att det är inte ditt fel, och sen valde någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0