March into the sea


Jag råder er till att lyssna på Modest Mouse - Float on, när ni är riktigt deppiga. The View funkar också. Ät lite godis och tänk på hur mycket allt suger. Sen sätter ni er och tittar på Bridget Jones på spaning klockan 9 på trean idag.
 Hur var er helg föresten? Själv var jag på bio med bästaste Nikita i fredags, det blev pananormal Activity. Rekomenderar den inte om man är lättskrämd. Sen drog vi hem, såg på Idol. Grät nästan en skvätt när Erik hängde löst. Nejmen skämt åtsido, inga fjortistårar här!
Igår så mysade jag hemma hos Fellsan hela natten lång med godis och julmust, och imorse var det bara reprisen av Idol, Robinson och Eva och Adam som rulade. Haft en del annat för mig med, såklart. Men det är bara oviktig information. Nu gäller duschen.

Kommentarer
Postat av: filippa

HOOOOOOOOORTON!

2009-11-22 @ 20:53:34
URL: http://litetid.blogg.se/
Postat av: saga

HOORTON!!

2009-11-22 @ 21:43:53
URL: http://sagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0