blablabla...

att jag vill - stänga av tv:n och sova, men orkar inte
att min senaste kyss - var awesome
att jag lyssnar mest på - mysig musik
att jag pratar - för mycket med mig själv ibland
att jag inte gillar - att jag har ont i halsen
att min första riktiga kyss - minns jag nog inte
att kärlek är - meningslöst och underbart
att jag gillar att - kramas
att jag alltid kommer att - gilla majs
att jag är hemligt förälskad i - lasse lindh
att sist jag grät var - antagligen för någon vecka pga all stress med skolan
att min mobiltelefon är - något jag alltid har i handen
att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag om direkt
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - ätit middag hos min bästastevän
att jag just nu tänker på - att jag borde sova
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - spendera dagen hemma hos sander
att jag hoppas - på att jag inte kommer ha ont i halsen imorn
att jag verkligen vill - krama någon just nu

Kommentarer
Postat av: g,

måstebara fråga.. är inte du och joccie vänner längre ??

2010-03-04 @ 11:47:27
Postat av: saga

Jo, vi är vänner. Vi umgås bara inte så mycket längre.

2010-03-04 @ 15:09:42
URL: http://sagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0