du har mitt hjärta i dina händer


"Lasse sätter sig på planet hem för att spela på Peace & Love och japp, det är sommarens enda spelning. Mer exklusivt än så här blir det inte, 30 juni står han på scen. Du vill inte missa det.
Efter sommaren väntar inspelningar av en ny skiva, när den kommer ut vet ingen än Lasse själv, men fram tills dess peppar vi sönder allt inför sommarens stora kalas. Lasse hälsar; “Jag har längtat så enormt mycket att spela för er igen! Men mindre smakar mer och jag vill inte turnera utan en ny skiva. Vad jag däremot vill är att DU kommer på den här spelningen. För jag kan lova, verkligen LOVA att det det här blir min finaste stund på en scen någonsin!”"

åh. jag sitter och dricker te och lyssnar på världens underbaraste man. i höst släpper han en ny skiva och när jag läste det så blev jag så glad att jag praktist taget hoppade i cirklar. jag. måste. till. peaceandlove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0