Lyckapåextremhöggrad

En sammanfattning av spelningen. Jag är mållös. Lasse är så grymt underbar, att jag vet inte vad jag ska ta vägen! Fick jag välja, skulle jag kunna bo på han spelningar.
 På atograf skrinvingen, när det var tjejen framför migs tur, kollade han upp och tittade på mig och ba; Heeej! Och såg super glad ut! Och jag typ, hackade ur mig ett hej, haha! Sen när det var min tur sa han att han kände igen mig!
Flickan med glasögonen, kallade han mig. Gah jag är lycklig.
Kommer inte se någon Lasse på ett år. ÅNGEST


Kommentarer
Postat av: Frida

Vaaaa?!

LASSE LINDH?!

Och du sa inget till mig din mupp?! :OOOOO

2009-09-04 @ 17:44:29
URL: http://igbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0