Lite frågor.

Skriv in ditt fullständiga namn
Saga Elektra Filipowicz Östlund

Vart har du fått ditt namn ifrån och vart ifrån är utsprunget?
Mamma hade förbestämdt namnet Saga, och Elektra vet jag inget om, forutom att alla tydligen var emot det.

Vilket datum är du född?
19 mars!

Vad heter dina föräldrar?
Charlotta och Tommy

När började du blogga?
2004 tror jag. Men då visste jag inte ens vad statestik betydde, så det gills väll inte! Men seriöst började jag blogga Januari 2009

Är du kär?
Ja

Har du ett förhållande?
Nej

Hur ser din mobil ut?
Ljus rosa från Sony Ericson

Om du fick barn nu, vad skulle du döpa barnet till och varför?
Legolas som pojke, flicka vet jag dock inte. Men Gabriella i andra namn!

Har du någonsin varit gravid?
Gud nej!

Beskriv din klädstil.
Hm, jag har nog ingen direkt stil, jag kör på mitt eget race. Ganska enkelt, strumpbyxor/jeans, Converse och någon söt tröja.

Vad heter dina allra närmaste vänner?
Gabriella, Matilda, Sara, Felicia, Joceline, Alma, Stella, Felicia, Filippa Sannah.

Skriv in din ''topp-5'' lista med dina favoritlåtar.
Band Of Horses - No one's gonna love you like i do
Lasse Lindh - Vampyrflickan
MGMT - Time to pretend
Bon Iver - Bloodbank
Håkan Hellström - Hurrican Gilbert

Har du någonsin rymt hemmifrån?
Nja

Är du en glad eller ledsen människa?
Glad! Absolut. Men som Matilda uttrycker det, ibland kan jag få ryck.

Vad får folk oftast för första intryck av dig?
Att jag pratar oavbrutet om allt som kommer upp i mitt huvud.

Beskriv dig själv med tre ord.
Rolig, pratglad och sprallig.

Vilka kändisbloggar läser du?
Läser Blondin Bellas då och då, sen är det väll "fjortis"bloggarna. Foki är en absolut favorit.

Vad har du för hårfärg, ögonfärg och skostorlek?
Mörkbrunt just nu, egentligen är jag mörkblond. Grå/grön/blå ögon och strl 39.

Vilket land är du ifrån?
Sverige, Polen och Ungern.

Vilken stad bor du i?
Stockholm.

Vilken kyrka är du döpt i?
Jag är inte döpt.

Röker du?
Nej.

När drack du senast alkohol?
Dricker inte alkohol.

Snusar du?
Absolut inte.

Vart handlar du oftast dina kläder?
H&M, Monki, Gina och Weekday tror jag.

Hur många besökare har du per dag?
Det varierar, som mest har jag runt 200.

Tog den här listan från Lovisa! *Klick*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej saga, älskar din blogg bwt ;)

Undrar vad har hänt med Jocelins blogg?

Hon sa att hon skulle fixa ny men hon har ju inte uppadetar på sin gamla?

Kram.

2009-10-03 @ 13:18:47
Postat av: Sannah

Gosh sage, jag kommer sist på din lista :P xxxx

2009-10-03 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0