possibility


ph: bilder från i somras när jag och nikita var i thailand, saknar!

Hej! Förlåt för min oförlåtligt dåliga uppdatering. Orkar helt enkelt bara inte!
Min dag har bestått av: skola, feber, "up" och smsande.
Känns helt fel att jag gått till skolan hela förra veckan fast jag haft feber nästan varje dag. Menmen, har inte råd att missa skola egentligen.
Har planerat min helg nu, och den ser så mycket ut så som att jag på fredag ska vara med min kärevän Mathilda och vi ska träffa Jeffrey o co förmodligen, och på lördagen ska jag fira Almost med tjejorna! Lovely.
 Nu är det planerat iallafall, åker till göterborg 18-20/12.

Kommentarer
Postat av: NIKITA<3

jag saknar oxå xD.mamma letar resa så vi åker nog snart igen.o du ska me.

2009-12-01 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0