Elephants

Hey there my sweet amigós! Missed me? Sorry! Men har som sagt haft utflykt med skolan idag, och efter det så drog jag och tjejerna hem till Stellabella och tjillade galet! Mysmys.

Har precis gjort Lasagne med pappa till Middagen imorn, som jag ska "hålla" i den här gången, för mina underbara vänner. Darför blev det här inlägget ca en timme föresenat. Förlåt! Menmen. Imorgon som sagt, alla vi ska sleepa at my place, äta middag titta film och mysa galet!

Juste, idag klippte jag lugg också! Urgulligt ju. Gillar lugg+mörkhår. Peeeeeeeeeeerfekt. Nej, nu ska jag ladda upp några bilder på fejjan och sen blir det duschen. Blir mycket mycket mer uppdatering imorn, det lovar jag.
Pusspusspuss på er!
Love!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0