Jag ska slåss i dina kvarter

Skeppohoj! Någon som sett att blogg.se gjort ny "stetestik" räknare... ? Lite snyggare än det förra tycker jag faktist! Ganska mycker nytt har dem gjort.
Igår blev det ingen uppdatering. Jag kom hem från Vasa Stan runt 5-6 kanske. Skönt som attans att det bara tar 10 min hem till mig, så trött som jag var.
För när jag kom hem ville jag först städa mitt rum, nämlingen. Men så tänkte jag att fan vad trött jag är, bäst att jag vilar ett tag innan jag gör det. Och vipps så sov jag till klockan åtta, då mamma drog upp mig för att äta middag. Sen tittade vi på Old School, sen gick jag och la mig vid tolv igen. Det är riktigt utmattande att börja skolan igen!

Menmen, idag ska jag vara med Joccie och Viktor, får se vad vi hittar på ikväll alltså.
Ska nog ta och städa mitt rum nu iallfall. Eftersom det aldrig blev gjort igår... Sen ska jag börja fixa mig, och så måste jag åka och hämta pengar hemma hos Pappa.
Så, uppdaterar om en stund. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0