min färg

Fick en fråga om hur jag fick mitt hår så ljus som det är nu, så nu tänkte jag svara på det...


jag hade ju från början såhär mörkt som jag har på bilden är ovanför, men jag hatar att ha brunt hår även om jag tycker det är fint. så jag bestämde mig för att gå till frisören så de kunde fixa min naturliga hårfärg, dvs mörkblont.


men min frisör råkade vara.. inte så duktig kan man ju säga. så mitt hår blev som på bilden här ovan, fast mer rött än vad det ser ut. och det är inte ens i närheten av min riktiga färg, så jag fick ju smått panik. men jag vågar inte säga till så jag betalade för det och gick.


så efter ca två månader så slingade jag det hemma hos en vän, och färgen blev enligt mig lite för gul. men det såg iallafall bättre ut än det "Oranga" enligt mig..

¨
ser muppad ut på bilden, men iallafall så slingade jag det ännu en gång, och nu ser det ut såhär. själv tycker jag för det mesta att det ser bra ut fortfarande ltie missnöjd med färgen. men det var såhär jag fick mitt hår från brunt till blont iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0