aa..fast ne

Med våren kommer fina saker, tex: cyklingssesongen är igång igen. dvs att pappa försöker få mig intresserad av cyklaer och män med konstiga namn..och att TVn är upptagen twentyfourseveeen. det blir okej att inte ha så jävla mycket kläder på sig hela tiden (vilket också ofta resulterar tíll att man fryser). alla tar fram sina converse ur garderoben, och det är fint. man går ut frivilligt (viktig punkt), det gör man inte på vintern. UTESERVERINGEN ÖPPNAAAAAAR!
Sen är det ju en himla massa andra saker också, men jag tror nog att första punkten är min favorit.......
igår köpte jag iallfall ett par nya solglajjer och chinos. yep, men nu ska jag gå och duscha. aldrig sett mitt hår i en sån här grov situation...

Kommentarer
Postat av: linda

varför säga alla aa fast ne?

2010-06-03 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0