they say love hides behind every corner. i must be walking in circles.

Åh, jag vill ha höst!
Faktist. Jag känner det nu. Jag vill ha en stor halsduk runt halsen, stickade mössor och vantar. Lugg och strumpbyxor. Converse eller high heels. Mysiga koftor och tjocktröjor. Jag vill känna kylan när man kramas när man vart utomhus. Jag vill ha mysiga innekvällar i mörkret. Jag vill kramas bland alla gula och röda löv. Jag vill titta ut igenom fönstret och höra regnet piska mot rutan. Jag absolut älskar hösten. Gemighöstnu!


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar; Från lindex sommarrea, hihi det var den sista som fanns på den lindex jag var på vid plattan! :$

2009-09-07 @ 07:55:51
URL: http://fridamelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera

2009-09-07 @ 19:06:29
Postat av: marika

UPPDATE SAGA !

2009-09-07 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0