repris

Jag hatar att känna såhär. Jag saknar dig så jävla mycket, ingen fattar! Jag blir galen, jag vill igen. Jag vill försöka igen. Kan du snälla berätta hur det är? Hur det är mellan oss nu? Det har snart gått ett halvår, och jag älskar dig lika mycket idag. Aldrig skulle någonting få komma imellan oss, men alltid kommer något imellan. Jag vill vakna upp med dina armar omkring mig, igen. Jag vill ha kvar känslan jag hade då. Varför är du så söt idag älskling? Jag saknar att höra dina fina kommentarer till mig. Jag vill se dig gå läntgst korridoren igen. Jag vill bli överaskad av dina kramar bakifrån. Jag vill ligga brevid och kalla dig för min. Och nu när jag inte har dig, så tycks jag se dig överallt. Hur kan stan helt plötsligt blivit så liten? Jag hade byggt en mur runt mitt hjärta, ingen skulle någonsin få komma in, och så kom du. Jag har försökt att kämpa emot.. Jag faller in i dig.
Jag vill inte mer nu. När ska det här sluta? Försvinn ur mitt huvud. Snälla lämna det. Jag vill inte, jag vill inte mer. Jag trodde verkligen jag skulle klara det här nu, jag gjorde verkligen det. Och så kom du igen. Varför kom du? Vad ville du? Lämna öppa sår, åter igen. Det finns 9 miljoner personer i svergie, men mina tankar är alltid bara på en. Jag vill inte. Ta med dig minnet av mig vart du än går. Glöm inte bort minnet av oss, jag kommer ihåg. Kom ihåg mig som jag var när jag var bäst. Kom ihåg mig, glöm inte bort mig, inte än. No one's ever gonna love you like i do

Kommentarer
Postat av: filippa

tusse...! :*

2009-10-06 @ 22:00:09
Postat av: julia

fint!

2009-10-08 @ 20:38:13
URL: http://humanatankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0