+++

Hm, jag börjar undra varför folk igentligen fortsätter läsa min blogg när min den suger och jag uppdaterar typ... Högst en gång per dag?!
Äh, det spelar igentligen ingen roll. I like you guys!

Sitter iallafall hemma i mitt kök just nu, har två timmars lunch, medans typ resten av klassen har 45 minuter. Kul? Nä. Fast nu får jag äta mackor och dricka oboy istället för att äta purjulökssoppa. Euäh.
Btw så fick jag VG på min engelska uppsats igår! Är såklart glad, men ändå lite besviken. Skulle jag bara skrivit litelite mer om en del, skulle jag lätt fått MVG. Menmen, det finns inget att göra åt.

Nä, nu ska jag Farma lite, Mata mina fiskar på Happy Acvarium och laga mat på mitt Café world. Sen blire kören, sista lektionen dvs, för min del.



Körde på Whynes Coffé House' t-shirten idag + mina nya converse! *Blink*

Kommentarer
Postat av: anna & michelle

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar det. vi har inte bara sex, vi pratar om de, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om våra tankar om sex och våra upplevelser i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-08 @ 20:21:29
URL: http://makinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0