det ända som är värre än en pojke som avskyr en, är en kille som gillar en



Gah! Äntligen kan jag blogga igen!
Har inte haft internet på några dagar, men nu är jag back on track.
Anyways, idag hade vi inställd Kör, av all lycka. Inte för att jag inte gillar Kören, men att få sluta kl två är sjukt mycket skönare!
Sen drog jag till Gabys jobb och träffade Mathilda Frida och David där. Sen drog vi hem till mig och chillade galet.

Föresten, bilderna ni ser här över är på en klänning jag sydde i måndags då jag var sjuk. Två timmar vid symaskinen, och voila! Dock blev jag inte speciellt nöjd. Älskar tyget! Tycker den är sjukt slarvigt gjord, men helt OK blev den väll. Gillar knäppningen där bak.
Och som svar till en gammal fråga: nej jag syr inte enligt mönster. Jag ritar upp mönster i mitt eget huvud och sen klipper jag i tyget bara.

Kommentarer
Postat av: Felicia

super fin;)

2009-10-16 @ 13:44:15
Postat av: Malin

sv: allt e bra och blev bara bättre när jag fick ditt svar :D Hur är d sj då? :) <3

2009-10-16 @ 14:31:56
URL: http://malinalar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du har ju talang. Kan man beställa klänningar utav dig ?

2009-10-16 @ 15:58:50
Postat av: Almapalma

sååå fin! älskar ryggen

2009-10-16 @ 16:42:42
URL: http://almastory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0