tystnad


Godmorgon! Angående bilden här ovan jag precis tog på mig själv, så ja. Jag ser galen ut. Men det här är den ända som blev nogurlunda helt okej. Den här blev den bästa av alla 7 liksom. Så ní kan ju gissa hur dem ser ut.. Det är nog inte rikigt min grej att bli fotad på morgonen. Men iallafall. Vaknade väldigt förvirrad imorse då jag drömt helt sjuka grejer under natten.. Vad ska vi inte riktigt gå in på, haha. Men det blev rätt sent, kunde inte somna och det fanns en del saker jag behövde lösa med en person. Nu är det bättre iallafall.
Ska snart ta mig ner till tunnelbanan, idag iförd rutig skjorta+långt svart linne. Orkar inte vara rolig. Men kör på glösögonen idag iallafall. Första gången på.. Vad kan det bli? Tre veckor kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0