This years love

Hej! Vaknade imorse och mådde lika dåligt som jag gjorde igår, så jag stannade hemma idag. Är lite sur över det, eftersom jag skulle göra omprov efter skolan idag.. Oh well.
Blev så satans stolt över AIK igår att det finns inte. SM-guld är extremt härligt! Pappa ville tillochmed slå vad om pengar med mig för att han trodde på IFK så hårt. Äh, det var trevligt att lyssna på matchen medans jag och Papi gjorde glass iallafall. Tänkte föresten fota och visa hur man gör hemmagjord glass, men min systemkamera var urladdad! :(
Men nu ska jag gå och titta på Desperate Housewifes boxarna, som jag fick låna av Sussie igår. :P
Cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du omprov i?

2009-11-04 @ 20:42:51
Postat av: sagy

Jag ska ha omprov i Matte. :)

2009-11-05 @ 07:45:56
URL: http://sagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0