never ending story/ended


Jag som egentligen hatar hiphop har lyssnat på den här låten hela dagen ut. Är sjukt trött och vill egentligen bara lägga mig ner och stänga ögonen. Allt är iallafall slut nu. Jag bröt allt. Efter 9 månader bröt jag allt. Kanske orkar jag inte mer. Jag kan inte känna min puls efter att ha vetat vad jag gjort. Jag kastade mobilden på sängkanten efteråt. Nu ligger den under sängen. Där får den vara kvar ett tag. Aldrig mer bruna lockar och blå ögon. Aldrig mer ditt namn på displayen. Kanske var det dax. Jag står själv nu. Tom. Blanka ögon med ett tomt hjärta kvar. Jag vet att jag valde det här men jag ångarar mig. Jag saknar dina blomiga lackan och dina gröna väggar. Framförallt-jag saknar dig. Fråga inte hur jag mår. Jag orkar inte svara. Ni vet att jag älskar er, men jag
vill bara fortsätta på som vanligt. Låtsas som att jag är lycklig.
I am so disturbed by you. I am so in love with you

Kommentarer
Postat av: filippa

<3

2009-11-24 @ 22:27:23
URL: http://litetid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0