batman



Yeppei, ser helt galen ut på bilden! Sorry, jag vet att Photobooth foton är så tråkiga att det inte finns. Men jag har letat och letat efter min sladd till systemkameran, och jag kan inte hitta den!? Gah, blir galen snart.
Iallafall var jag i stan med Linnea, Sara och Mathilda idag, och jag fick med mig ett armand, ett hårband och en päls-halskrage(ni ser allt på bilden ovan). Är super nöjd iallafall.

PS: Jag har börjat skissa på en ny klänning, det kommer bli awsome!!!! PS2: frågestund snart kanske? PS3: Jag ska vaccinera mig mot svinis nästa vecka... Så nervös!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som kookiekajsa.blogspot.com

HEHEHEH

2009-11-08 @ 03:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0