Morgonens

Godmorgon! Nu ska jag precis springa iväg till tunnelbanan, (är redan sen) för att åka till skolan. Men tänkte slänga in dagens outfit här lite fort bara, hihi.


En enkel "kofta", svarta jeans, baslinne och nitskärp! Plus tandborste i högsta hugg...
¨
Sen ville jag också ha något långt halsband, så på två minueter gjorde jag ett nytt! Tog bara en gammal kedja som jag gjort ett halsband av förut, tog bort berlocke och hängdde på min jordgubbe, som är från en armand igenligen! =) visst blev det sött?


Vi hörs efter skolan, tror jag. Pusspuss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ OTROLIGT FUL ! DRA UPP TRÖJAN FUCKING BEATCH

2009-08-28 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0