I do, i do, i do, i do want you


Skriver för er, inte för mig, idag. Har ingen alls lust att skriva, alls. Men känner att det kanske behövs om jag ska hålla min stetestik. Plus att jag faktist gillar det, känenr mig bara på väldigt osäkert humör idag. Är glad och uppspelt, men när jag tänker efter också ledsen.
 enmen, enough. Min dag såg ut så att jag jobbade hårt i skolan, iallfall kändes det som det.. Eller inte på matten, okej. Satt och lyssnade på Broder Daniel och tittade ut genom fönstret. Men efter skolan väntade förvånansvärt Viktor på mig i Entrén, han hade tydligen slutat tidigare. Så vi drog hem till honom,i väntan på Joccie, och spelade gittar.
 Tanken var sen att jag och Joccie skulle hitta något till Skolfotot som är på Fredag, och vi har bokstavligt panik. Men ack, det gjorde vi inte. Ska in till stan igen imorn, måste hitta något! Men fick med mig ett skärp iallafall, ja ni ser ju bilden.

Men nu ska jag sätta på en film och fortsätta vilja försvinna. Jag är patetisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0