guess what, fuck off.

Goooodkväll!

Har inte haft någon större chans att uppdatera idag, och jag hoppas att det är lungan för er.. Ber så hemsk mycket om ursäkt. Haha.
 Sitter nu, för ovanlighetensskull, hemma hos mamma igen. Det känns skönt, men ändå ovanligt när jag inte bott hät på snart tre veckor.

Jaja, min dag har sett ut såhär; skola till halv tre, sen drog jag hem till Sannah en stund och tog det lungt. Efter det har jag bara vart hemma, men läst klart Twilight, 3an nu. Så det är vad jag hållt på med sen kl 5-6 när jag kom hem. Och ätit middag!
Men nu ska jag forrtsätta prata lite med Jonte på msn, hihi. Sen ska jag nog börja fixa för natten.
Yey, sovmorgon imorn!



Föresten så blev det inget av det som jag var super glad över... Menmen, finns väll fler chanser, i guess. Är besviken bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0